poniedziałek, 6 grudnia 2010

Wyniki:) / Candy results :)

Losowania nadszedl czas!
Poniewaz moja Sierotka Marysia rozchorowala sie i spala smacznie podczas losowania, szczesliwcow musiala wybrac moja skromna reka:)
Wszystko odbylo sie pod okiem komisji w skladzie (od lewej): Niedokonczony Krolik Tilda, Jez Jerzy oraz Myszka Minnie.

The time for a draw has begun!
My baby daughter, who was supposed to draw to winners, got ill, so I had to take her place.
All the procedures were followed under the watchfull eye of jury (from the left): Unfinished creature - Tilda Rabbit to be, George the Hedgehog and Minnie Mouse.






Kosz napelniony / The basket is full:


Kolczyki w grochy otrzymuje.../The polka dot earrings go to...






Kwiatuszkowe kolczyki powedruja do.../ Flowery earrings will go to...






A truskawkowe guziczki do.../ And the strawberry buttons to....




Zwyciezcow prosze o kontatk mailowy z danymi do wysylki!

Dziekuje serdecznie wszystkim za udzial w zabawie. Zapraszam do odwiedzania i komentowania mojego bloga. Bardzo spodobalo mi sie to obdarowywanie, wiec nastepna zabawa juz wkrotce!
Many thanks to you all for participating in my draw. Please, feel free to visit my blog and comment! I liked to give my creations away, so I will oranize another candy soon!

Milego dnia/Have a lovely day!

4 komentarze:

decomarta pisze...

Ale super! :D
Skład "dżury" jest niesamowity :)
Gratuluję pozostałym zwycięzcom.
W takim razie piszę maila.
Pozdrawiam!

HANNA pisze...

Nie. no drzury mnie powolaiło.
Wygrańcom gratuluje. gratuluje.

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

no nie wierzę! wygrałam, ale superrr! (((:

Urszula Cz.Nardello pisze...

gratuluje bardzo serdecznie :)