piątek, 10 grudnia 2010

Podsumowanie / A sum up

A oto co powedruje jutro na kiermasz. Duzo rzeczy robionych na ostatnia chwile, wczoraj do 2 w nocy;) Oczywiscie duzo w tym mojej winy, gdyz w polowie lakierowania okazalo sie, ze lakier w spray'u sie skonczyl i musialam meczyc sie z pedzelkiem:)
Udalo mi sie zrealizowac prawie wszystko co zamierzalam.

Here I present the items that will go to the tomorrow's craft fair. Plenty of last minute creations, till 2 a.m. today. Actually I am the only one to blame for this, as just in the middle of varnishing I ran out of my spray varnish and had to finish with the brush.
But I managed to finish almost all that I had planned.

A oto: I made:

Ptaszory - magnesy (birds magnets)




Male aniolki - siersciuchy ;) (little 'shaggy' angels)

Serduszkowe zawieszki wielofunkcyjne (na choinke, sciane, stroik, szyje...)
inspiracja zaczerpnieta z tego bloga
Heart-shape multi-function hangings (for a christmas tree, wall, decoration, necklace)
I got my inspiration from here

Duze aniolki / Large angels



Pierscionki / rings

Kolczyki/ earrings


Jak widac mnostwo moich ulubionych groszkow, zarowno w masie solnej jak i bizuterii:)
Zdjecia niestety paskudne.
As you can see there's lots of my favourite polka dots in all the items.
Apologies for low quality photos.

5 komentarzy:

malutka pisze...

Normalnie się zakochałam:)
Cudeńka:)

HANNA pisze...

SUPER

Bialkoteria pisze...

same cuda! Ptaszki sa poprostu genialne:] takie kolorowe i optymistyczne

ankarcraft pisze...

Wooow kiedy Ty to wszystko zrobiłaś :-O

Sarah pisze...

Oh my gosh those button earrings are adorable!
Wearing It On My Sleeves