środa, 26 stycznia 2011

More glass magnets and hearts/ Kolejne szklane magnesy i serduszka

Recently,I had a hard time due to my baby's teething. Eventually, she's got her first tooth!
Now, more sleep for her and more time for myself. So I started creating!
I've made some large glass magnets aprox. 3cm and some more hearts (not all of them finished yet).
I can't take proper pictures of the glass magnets (they look crap in the photos), so you need to trust me they're much nicer in reality!

Ostatnio mialam bardzo malo czasu na tworzenie, z powodu zabkowania mojej coreczki. W koncu ma swojego pierwszego zabka.
Teraz dluzej spi, a ja mam wiecej czasu dla siebie.
Powstaly duze szklane magnesy ok. 3cm i kilka serduszek (nie wszystkie skonczone).
Niestety nie umiem zrobic magnesom ladnych zdjec, wiec prosze uwierzyc mi na slowo, ze sa znacznie ladniejsze w rzeczywistosci:)











2 komentarze:

zainspirowana pisze...

są piękne!!!!

ankarcraft pisze...

Baaardzo mi sie podobają :-)