piątek, 7 listopada 2008

Anioły / Angels

Oto aniołek, ktorego zrobilam tydzien temu. Pozwolilam mu schnac sobie na kaloryferze i powoli go maluje. Aniołek ma wiele niedociagniec, glownie w malowaniu ale na bierzaco nakladam kolejne warstwy farby.

Here's the angel that I made a week ago. I was drying it on the radiator and now I've started to paint it. It's not finished yet, and I still put new layers of paint on it.


A oto aniołek po kilku małych poprawkach wciaz jeszcze nie dokonczony.

Here I put more paint layers, but the angel's still not finished.

2 komentarze:

elka pisze...

Jakie cudo normalnie jestem w niebie .Mam nadzieje że ja będę pierwszą osobą która ogladnie twoją 1000 stronkę i wtedy zrobisz mi takiego aniołka

cranberry pisze...

Bardzo dziekuje za miłe komentarze, nawet nie wiesz jak mi miło - i zapraszam czesto na mojego bloga choc do 1000 chyba jeszcze troche daleko;)
pozdrowienia