poniedziałek, 8 listopada 2010

Moje pierwsze Candy / My first Candy



Mam przyjemnosc oglosic nareszcie CANDY u mnie :). Wlasciwie bez okazji, choc moze byc to Candy Mikolajkowe. Losowanie odbedzie sie 6 grudnia, wiec prosze o zapisy do 5 grudnia do polnocy.
Do wygrania 3 nagrody:
1. kolczyki z kwiatuszkiem
2. kolczyki w groszki
3. zestaw 3 'truskawkowych' guziczkow

Pierwsze 2 wylosowane osoby otrzymaja po parze kolczykow, trzecia - zestaw guziczkow.

Prosze o wpisywanie sie pod ponizszym postem, zaznaczajac, ktore kolczyki preferujecie( pierwszenstwo wyboru na pierwsza wylosowana osoba). Mozna rowniez napisac jak trafiliscie na mojego bloga i czy wczesniej juz tu zagladaliscie :). Zostawcie namiary na siebie: jesli posiadacie bloga prosze o umieszczenie na nim informacji o candy (mozna uzyc zdjecia), w przeciwnym razie prosze o adres email i mozecie slownie poinformowac inne osoby o zabawie. Niewazne gdzie mieszkasz - moje candy nie ma granic terytorialnych (jesli tylko dociera tam jakis listonosz ;)

Zycze milej zabawy!


I would like to invite you to my first Candy. The draw will take place on 6th December, so please leave your comment until midnight the 5th December.

There are 3 prizes to be won (3 lucky winners):
1. stud earrings with flowers
2. stud polka dot earrings
3. 3 strawberry motif buttons

First 2 lucky winners will get a pair or earrings each, the 3rd person will get 3 buttons.

Please, leave a comment at the bootom of this post, stating which earrings you prefer (that is not guaranteed). You may also let me know how you found my blog and if you'd ever been here before. Leave your blog's address (you should put the info about my Candy on your blog as well - please use the picture from this post) or your email (you may tell your friends about the candy as well). An finally - it doesn't matter where you live - I will post worldwide (as long as your place is reachable by a postman;)

Have fun!







25 komentarzy:

dziurka pisze...

Twoje pierwsze candy a ja jestem pierwszy raz pierwsza:)
zobaczymy czy to szczęście ... ja trzymam kciuki

kiciula pisze...

ja się zapisuję z wielką chęcią na te kolczyki w kropeczki :) a guziczki są rewelacyjne :) info u mnie na lewym pasku kiciula.blogspot.com

Małe Decou pisze...

Dzięki za słowa otuchy i odwiedziny u mnie, oczywiście staje w kolejce i obojętnie które, bo na twoje kolczyki od dawna ma ochotę już info u mnie!
papatki pozdrawiam Lidka

Urszula Cz.Nardello pisze...

ja tez sie dopiesuje zyczac calej masy blogowych sukcesow!!!

Groszkowe kolczyki sa przesliczne!!!

Bialkoteria pisze...

urzekły mnie kwiatuszki są piękne!
oczywiście biorę udział:]

Agata z magicznego atelier pisze...

Oczywiście Kochana, że staję w kolejce. Piękne rzeczy tworzysz. Nawet nie wiedziałam, że ktos robi coś takiego:) Cuda same :) może akurat uda mi się i będę miała u siebie coś z tych cudeniek. Zaraz wrzucam do obserowownych i będę Cię odwiedzać regularnie :) Pozdrawiam

ciapetkowo pisze...

Śliczne cukieraski, zapisuję się w kolejczkę!

amma pisze...

A i ja sie chetnie zapisze w nadzieji ze moze u Ciebie mi sie poszczesci!
Pozdrawiam!

Natalia pisze...

to i ja w kolejeczce się ustawiam i do siebie na cukierki zapraszam http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

Kasia z Różności pisze...

Prezenciki, zwłaszcza śliczniusie mile widziane, więc się dołączam! Kwiatuszki poproszę, jeśli się uda:) Chociaż kropeczki też kuszą. Pozdrawiam :)

magdowo pisze...

Cudowności rozdajesz, zapisuję się na guziczki.
Pozdrawiam.
Magda - magdowo

ankarcraft pisze...

Ustawiam sie w kolejce :-)
Wszystko jest śliczne.

decomarta pisze...

Może mi się uda :)

MartyskA pisze...

Ja też bardzo chcę się zapisac :)
A najbardziej podobają się kolczyki w groszki :)
martyska22@gmail.com

El clavel pisze...

śliczne te kolczyki:) Ja również zapisuję się na candy.
Pozdrawiam

kalina pisze...

na te śliczności trudno się nie pisać :)

Wiankowa pisze...

Groszkowo - miętowe są świetne :)
I te z najnowszego posta również - świetnie wykorzystałaś 'resztki' :)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie na candy :)

kwiatowe atelier pisze...

hmmmm kolczyki z kwiatuszkiem....może się uda :)))pozdrawiam

Unknown pisze...

kropeczki mnie urzekły, ale wszystkie Twoje prace są cudne!

pozdrawiam ;-)
a trafiłam tu, bo zauważyłam,że obserwujesz mojego bloga :) zapraszam do komentowania moich kartek :)

raeszka pisze...

Jakie cudeńka :).

Ja jestem tutaj pierwszy raz, trafiłam za informacją o candy :).

I kolczyki i guziczki mi się podobają ... Hmmm, to może skuszę się na guziczki, bo kolczyki to raczej dłuższe nosze :).

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

jejku, jakie słodkie! zapisuję się i umieszczam info u mnie na blogu. pozdrawiam! (:

Decorka pisze...

zapisuje sie :) podobaja mi sie obie pary kolczykow :) trudno sie zdecydowac ktore :)
dziekuje za zaproszenie na swojego bloga zaraz dolaczam do obserwatorow :*

Gośka pisze...

Mnie marzyłyby się guziczki...i liczę na szczęście :-)
http://zyrafowo.blox.pl/html

chantel pisze...

a więc dopisuję się do zabawy :)
najbardziej podobają mi się kolczyki nr 2 :)
a trafiłam tu z innego bloga o podobnej tematyce, ale niestety nie pamiętam jakiego ;)

http://przykubkukawy.blox.pl/html

Kate pisze...

Kolczyki w grochy są prześliczne
Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)