czwartek, 26 maja 2011

Belated results/Spoznione wyniki

Z malym opoznieniem oglaszam, ze 2 osoby 'upolowaly' 4000 na liczniku. Sa to Za-inspirowana i Karolina. Do nich juz niebawem powedruja nagrody - niespodzianki.
Wszystkim bardzo dziekuje za udzial w zabawie i dodam, ze juz niedlugo kolejna rozdawajka:)

A little belated results of my competition. There are 2 lucky ladies who managed to 'catch' 4000 - Karolina and Za-inspirowana. They'll soon receive suprise - prize;)
I'd like to say thank you to all of participants and just to let you know I'll soon organize another giveaway!

3 komentarze:

zainspirowana pisze...

dzis do mnie dotarło!
dziękuję!!!!!

cranberry pisze...

cieszę się bardzo i przepraszam za opieszałość...

zainspirowana pisze...

ja i tak jestem zakręcona z powodu sesji :)
listonoszka mnie zaskoczyła niesamowicie! zupełnie się nie spodziewałam...
nie masz pojęcia jaka to była cudowna niespodziewanka!
dziękuję!!!