czwartek, 10 marca 2011

Candy oglaszam / Candy time!




Poniewaz w ciagu ostatnich 3 miesiecy wygralam 2 fantastyczne candy i poniwewaz zbliza sie nieublaganie moja ostatnia rocznica z '2' z przodu;) postanowilam zorganizowac zabawe na moim blogu. Mam nadzieje, ze przyniesie Wam ona troszke radosci (mnie napewno).
Zasady jak zwykle - kazdy moze wziac udzial:D
1. Do dnia 2 kwietnia do godz. 23:00 (00:00 czasu polskiego) prosze o komentarz pod tym postem.
2. Info na swoim blogu o zabawie (osoby bez bloga prosze zostawic adres email)
3. Czekac na losowanie, ktore odbedzie sie prawdopodobnie 3 kwietnia.
4. Jesli ktos obserwuje mojego bloga lub zostanie obserwatorem, prosze wspomniec o tym w komentarzu , poniewaz sposrod tych osob wylosuje nagrode niespodzianke:)

A co do wygrania?
Koci zestaw skladajacy sie z wisiorka, pierscionka (duze lub male oczko) i kolczykow (z dowolnym dostepnym kotkiem wybranym przez zwyciezce).

Zapraszam serdecznie i zycze powodzenia.

As recently I have been lucky enough to win some prizes in candy draws I decided to organize a candy on my blog again. Also soon I'll be celebrating my birthday (last one befor 30;).
Everyone can take part, the rules are as usuall.
1. Please, leave a comment under this post (if you are my follower, pls state this in your comment as well - ther will be a special suprise draw among the followers) - the deadline is 02 April 23:00 UK time.
2. Put an info on your blog about this candy (if you don't have a blog, pls make sure you leave your email address, so I can contact you).
3. Wait for a draw, which will take place soon after 2nd April - hopefully on 3rd.

What can you win?
Cats set which consists of earrings, ring and a pendant with the image of your chosen cat.

Have fun!!!

39 komentarzy:

H.T. pisze...

Hej:-)
Oczywiscie - ustawiam sie w kolejce,poniewaz bardzo mi sie spodobaly te Twoje 'kocie precjoza' i moglabym np.miec troche szczescia i wygrac jedna taka rzecz u Ciebie:-)
Zapraszam rowniez na moje Candy:-)
Pozdrawiam cieplutko-Halinka-

Ewelina pisze...

Jestem druga!!! i już od dawna cię obserwuję:)

ankarcraft pisze...

Podpisuję się na candy obiema łapkami, zwłaszcza ze wiem ze w realu są jeszcze słodsze :-)

Pomidorrra pisze...

Zapisuję się, zapisuję z przyjemnością :) Obserwuję więc zapisuję się podwójnie :)))) Może szczęście dopisze!

Anmiodzik pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję :)

justysias7000 pisze...

Też się zapiszę , przyznam się do tej pory cię nie obserwowałam ale już na pewno zacznę :)

Agata z magicznego atelier pisze...

Oczywiście, że staję w kolejce po te kocie cuda :)
Agata

gosia pisze...

to ja bezblogowa właścisielka wisiorka i koczyków kwiatkowych ustawiam sie do cukiereczków
pozdrawiam
gosiagidaszewska@interia.pl

Anonimowy pisze...

Nie mogłabym sobie podarować takiej okazji, zapisuję się:):) Ach, obserwuję już jakiś czas ten blog i te śliczne kotki....:) Pozdrawiam ciepło!

ABily pisze...

Przywiedziona zaproszeniem chętnie się ustawiam, kocie twory są śliczne, obserwatorem równiez jestem. Pozdrawiam no i jakby nie było skladam wczesne życzenia urodzinowe:)PS.jeszcze raz dziękuję za info:)

dwór książek i słów pisze...

to ja też się zapisuję:) I zostałam obserwatorem. Pozdrawiam!!!

Ewa pisze...

Z wielką przyjemnością dokładam sobie obiekt obserwacji i grzecznie ustawiam się w (kocim) ogonku jako że czas spędzony z kotem nigdy nie jest stracony... :))

Edzia pisze...

i ja z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam z edzia-goodies:)

Ania pisze...

Wspaniałości tworzysz. Zapisuję sie z przyjemnością do Twojej zabawy. Pozdrawiam.

ainuin1 pisze...

Śliczności!
Ustawiam się w kolejce... :-)
Pozdrawiam
Ola

ainuin1@gazeta.pl

Shenny pisze...

Kocie drobiazgi mnie zachwyciły. Zapisuję się koniecznie. No i właśnie zdobyłaś nową obserwatorkę! :)

ita01 pisze...

Mój Rudas oszalałby widząc swoich "braci" na moich uszach:) koty są cudowne i oczywiście zgłaszam się do kolejki!

malutka pisze...

Super koci zestaw. Staje grzecznie i czekam na wyniki.
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Karkakg pisze...

czarujący zestaw, nie mogę przejść obojętnie :) więc zapisuje się i czekam na losowanie :)
p.s. obserwatorem zostałam, ale ze względu na śliczne prace, nie muszę być brana do losowania niespodzianki :)

Dana Solmilar pisze...

Oryginalny zestaw! Zapisuję się!
Pozdrawiam:)

fotomat pisze...

Dawno nie widziałam czegoś, co by mi się aż tak spodobało! Bardzo bym chciała przygarnąć takie koty :)
Pozdrawiam!
www.waniliowosc.blox.pl

naranja_81 pisze...

to i ja stanę w kolejce:)
peldano-mio@o2.pl

ZUzanna pisze...

Kociaki są czadowe!!
Więc grzecznie w kolejeczce staję :)

kamarek pisze...

Boze!!! Nagroda stworzona dla mnie. Jako wielbicielka kotow zapisuje sie podwojnie i na pewno bede obserwowac. Zapraszam rowniez na moje candy.

dom za końcem świata pisze...

Ja też się ustawiam po te kociaki :) fanie by było mieć zwierza(ki) w domu za końcem świata!

Musta pisze...

Ja też spróbuję :) Ale gdybym wygrała, nie zachowałabym ich dla siebie, tylko podarowała pewnej znanej mi "kociarze" :D
Pozdrawiam!

raeszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
raeszka pisze...

I ja się chętnie zapiszę :).

Dołączyłam też do grona obserwatorów :).

Justyna pisze...

Dziękuję:)
I staję grzecznie w kolejce:) A że kotki piękne to czekam z niecierpliwością... do jutra;)

zainspirowana pisze...

oczywiscie, ze sie zapisuje...
i oczywiscie, ze obserwuje. od dawna przeciez ;)

Bialkoteria pisze...

Zawsze podziwiałam te Twoje koty! stąd też zaczęło się moje obserwowanie tego bloga:)
Oczywiście wskakuje w kolejkę.

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie biorę udział w candy ;))
Obserwuję jako Maggie
notka o candy na http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

Ola pisze...

zapisuję się
obserwuję jako Lolkaa
ola-1995@wp.pl
mon-vie-dure.blogspot.com

wisienka pisze...

oczywiście, że biorę udział! ;)
jeszcze się załapałam w ostatnim dniu xd
obserwuję jako wisienka ;)

meow pisze...

hah . zgłaszam się ; >
wątpię , że coś wygram .. ale warto spróbować ; D bardzo podoba m się ten ' koci ' zestaw . ♥
+ zaobserwowałam ( ;

Ewka Bloguje pisze...

Obserwuję Cię jako Aktualnaa.
mój email to eliksir1681@gmail.com
Notka o rozdani jest na blogu :
http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/03/rozdanie.html

Taml pisze...

Oczywiście zgłaszam się, świetny koci zestaw :) Obserwuje jako taml

Skandynawska_Indianka pisze...

Jeszcze zaczekajcie na mnie;)mam nadzieje,że zdarzę zająć miejsce w kolejce zanim upłynie czas;)
skandynawska.indianka@gmail.com

curiously pisze...

Ostatnie cztery minuty wedle mego zegarka, zatem szybciutko się wpisuję, gdyż wyznaję zasadę, że wszystko co kocie jest piękne :) i obserwuję :)