środa, 1 września 2010

Powrót z zaświatów / A return from far far away ;)

Wracam po bardzo długiej nieobecności, w trakcie której na świat przyszła moja kochana córeczka, która obecnie ma 3 miesiące. Nie mam wystarczająco dużo czasu na wyrobienie masy solnej, więc w międzyczasie tworze mniej pracochłonne 'twory'.Przepraszam za jakość zdjęć, ale zepsuł mi się aparat i korzystam z telefonu komórkowego.

Urzekły mnie materiałowe magnesy, taki oto zestaw sprezentowałam mojej koleżance:

I'm returning after a very long absence, during which I became a mum of a beautiful baby girl. As I am too busy right now to make any salt dough, I started creating less time-consuming items. The photos below present my new creations - fabric covered magnets. Apologies for the quality of my photos, as my camera has just broken down:

Brak komentarzy: