niedziela, 7 czerwca 2009

Powrót/ Come back

Jakiś czas mnie tu nie było... Trochę długo nawet. Ale to nie znaczy, że czas spędzałam "nietwórczo" - po prostu lenistwo przeważyło nad chęcią dzielenia się moimi postępami. Wstyd mi bardzo i postanawiam poprawę...

I haven't been here for some time... A bit too long I think.
But it doesn't mean I wasn't doing anything creative, just my laziness took over the will to share my progress online. I am ashamed and promiss to be better in future.

Na początek kilka aniołków, które powstały w okresie mojej nieobecności:
For the begining, some of my angels that have been created during my absence:


2 komentarze:

HANNA pisze...

Pierwszy rudzielec skradl mi serducho.

ZUzanna pisze...

piękne! Wszystkie! :)
zapraszam do siebie: zuzanioly.blogspot.com